Ty pytasz, my odpowiadamy
Czy muszę umówić się na prezentację?
Nie. Możesz od razu założyć konto. Wiemy jednak jak trudne jest wdrażanie w firmie oprogramowania do zarządzania projektami, bo sami przez to przechodziliśmy. Z prezentacją start będzie zdecydowanie łatwiejszy :)
Czym różnią się między sobą pakiety?
Niezależnie od wybranego pakietu, masz dostęp do pełnej funkcjonalności. Pakiety różnią się jedynie: liczbą użytkowników, wprowadzonych inwestycji i dostępną na pliki przestrzenią dyskową.
Co się dzieje z moim kontem po okresie próbnym?
Po prostu kontynuujesz na nim prace. Nie mamy wersji DEMO. Po prezentacji od razu dostajesz pełną funkcjonalność, więc jeśli zdecydujesz się na zakup, po prostu działasz dalej.
Jakie są dostępne metody płatności za subskrypcję?
Zależy nam na Twojej wygodzie. Za D360 zapłacisz płatnościami PayPal lub zlecając przelew tradycyjny.
Po jakim czasie od dokonania płatności zostanie aktywowana płatna subskrypcja?
Dla płatności PayPal niezwłocznie po dokonaniu i otrzymaniu potwierdzenia realizacji płatności. W przypadku przelewu tradycyjnego najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu płatności
Jak mogę przejść na wyższy pakiet?
Wystarczy, że zalogujesz się do panelu dewelopera D360 i przejdziesz do ekranu dostępnych pakietów. Wybierz na kolejny okres rozliczeniowy nowy wyższy pakiet.
Czy istnieją indywidualne pakiety dostosowane do moich potrzeb?
Do dyspozycji masz pakiety, które oferują do 25 użytkowników, 30 inwestycji i 10 GB miejsca na dane. Jeśli jesteś kozakiem, który realizuje więcej inwestycji, zatrudnia więcej ludzi i oczekuje nielimitowanej przestrzeni dyskowej, to napisz na adres: kozak@d360.pl