Przestrzeń do rozwoju twoich inwestycji
D36O oferuje szereg funkcjonalności, które pozwolą Ci zoptymalizować procesy wewnątrz firmy, począwszy od inwestycji po sprzedaż.
Zacznij
Od razu. Bez kosztów. Z pełną funkcjonalnością.
Z kontem na którym będziesz mógł kontynuować pracę.
Podaj adres e-mail:
Przejdź do ekranu logowania
Podaj nazwę firmy która została podana przy rejestracji
D36O oferuje szereg funkcjonalności, które pozwolą Ci zoptymalizować procesy wewnątrz firmy, począwszy od inwestycji po sprzedaż.
Wszystko w jednym miejscu
Trzymaj rękę na pulsie. Od teraz masz łatwy dostęp do wszystkich niezbędnych informacji dotyczących nie tylko całych inwestycji, ale także ich poszczególnych przedmiotów. D360 pozwoli Ci zwiększyć efektywność zarządzania sprzedażą.
Wszystkie inwestycje w jednym miejscu. Dostęp do podstawowych informacji o inwestycji szybko, łatwo i przejrzyście
Lista wszystkich przedmiotów z dostępem do informacji o nich, możliwością zarządzania nimi i edycji danych
Klik - inwestycja gotowa
Wyklikaj inwestycję z podziałem na etapy, budynki, a nawet poszczególne piętra. Zorganizuj swoje projekty budowlane tak, aby zarządzanie nimi stało się wygodne i przejrzyste. To tak proste, że aż trudno uwierzyć.
Szybko i prosto
Zarządzanie inwestycją i sprzedażą nie musi wiązać się z koniecznością prowadzenia wielu tabel i arkuszy kalkulacyjnych. Od teraz z poziomu jednej aplikacji możesz dodać całą inwestycję i jej podział organizacyjny. Wbudowany w system generator ułatwi Ci pracę, a przygotowanie pierwszej inwestycji zajmie zaledwie kilka minut. Prawda, że szybko?
W należytym porządku
Etapy, budynki i kondygnacje – dzięki strukturze drzewa kategorii możesz zadbać nie tylko o organizację pracy, ale także o to, by dany zespół pracowników posiadał dostęp tylko do niezbędnych informacji, kiedy tylko będzie tego potrzebował. Wszystko na swoim miejscu i w swoim czasie.
W zgodzie z prawem
Nowe przepisy utrudniają pracę? Z D360 już jesteś na nie gotowy. Z poziomu aplikacji wygenerujesz prospekt informacyjny zgodny z obowiązującymi od 1 lipca 2022 r. regulacjami – wszystko to przy pomocy kilku kliknięć.
Pokaż klientom ich wymarzony dom
Wizualizacje to nieodzowny element sprzedaży nieruchomości. D360 pozwala na przygotowanie prostej, ale niezwykle przejrzystej i wygodnej przy pracy wizualizacji inwestycji. Pokaż swoim klientom, gdzie będzie ich nowe M.
Trzymaj portfel wydatków przy sobie
Segregator i arkusz kalkulacyjny to nierzadko standardowa metoda przechowywania i kontroli kosztów inwestycji. Mamy na to zdecydowanie lepszy sposób. Z D360 masz natychmiastowy dostęp do każdego dokumentu i danych. Całość podana w przejrzystej formie.
D360 to nie tylko pełny wgląd w wydatki na inwestycje, ale również możliwość digitalizacji dokumentów, dołączenia ich skanów oraz budowania Twojego wirtualnego archiwum. Dzięki temu dostęp do ważnej dokumentacji masz zawsze i wszędzie.
A, tu się schowałaś
Pamiętasz jak ostatnio przez godzinę szukałeś faktury? A pamiętasz jak znalazłeś ją w niewłaściwym segregatorze? Koniec z bałaganem w dokumentacji i czasochłonnym szukaniem konkretnych faktur. D360 porządkuje wszystkie wydatki związane z inwestycjami
Prowadzisz zindywidualizowaną strukturę kosztową lub chciałbyś wykorzystać jej pełen potencjał? Z modułem do monitorowania kosztów nie tylko w prosty i szybki sposób podzielisz koszty na poszczególne prace, materiały czy działania, ale również zlokalizujesz te obszary, które wymagają optymalizacji. Przejrzystość ponad wszystko.
Poza podziałem kosztów na rodzaje i kategorie D360 umożliwia przypisanie kosztów do konkretnych inwestycji. Dzięki pełnej transparentności poniesionych na inwestycję wydatków możesz lepiej określić końcową wycenę przedmiotu inwestycji.
Błędy to rzecz ludzka, a prowadząc ewidencję kosztów nietrudno o pomyłkę. Opracowaliśmy intuicyjny kreator dodawania kosztów, który prowadzi użytkownika przez cały proces krok po kroku. Nie tylko ułatwia przejście przez procedurę, ale również ogranicza do minimum ryzyko powstania błędu. Szybko, łatwo, dokładnie.
Z D360 wprowadzanie kosztów do systemu nigdy nie było tak łatwe i szybkie. Wbudowany w moduł kosztów inwestycji słownik zapamiętuje wpisane do niego pozycje wraz z parametrami. Dzięki temu wprowadzanie kolejnych kosztów jest zdecydowanie łatwiejsze i szybsze. Prawda, że wygodne?
Twoje centrum dowodzenia
Inwestycja to nie tylko cyfry, ale również ludzie realizujący konkretne prace. Moduł uprawnień użytkowników i zadań daje Ci z jednej strony możliwość szybkiego przydzielania zadań konkretnym grupom pracowników, z drugiej chroni wrażliwe dane przed dostępem osób nieupoważnionych.
Wszystko to przy pomocy kilku kliknięć.
Nowy pracownik? Kolejny zespół na budowie? Z systemem zaproszeń łatwo dodasz kolejnych użytkowników. Wystarczy wprowadzić do systemu adres e-mail oraz przypisać użytkownikowi konkretną rolę. Po zaakceptowaniu zaproszenia i uzupełnieniu danych pracownik może przystąpić do działania, mając dostęp do wszystkich niezbędnych funkcji.
Pracuj bezpiecznie i efektywnie. Dzięki systemowi uprawnień, Twoi pracownicy i podwykonawcy otrzymują dostęp do tych widoków i funkcjonalności, które pozwalają realizować pracę. Bez rozpraszaczy i bezpiecznie dla wrażliwych danych.
Podział zadań na poszczególne osoby lub zespoły to klucz do efektywnej pracy. D360 usprawnia realizację poszczególnych zleceń dzięki przypisaniu ich konkretnym pracownikom. Tym samym każda osoba w zespole doskonale orientuje się, za co jest odpowiedzialna i jaki jest czas na realizację zadań.
Jak zwiększyć efektywność zespołu w realizacji powierzonych zadań? D360 wykorzystuje w tym celu tablicę kanban, która w prosty i czytelny sposób przedstawia określone cele oraz postępy w ich realizacji. Prosta, ale niezwykle skuteczna metoda zarządzania zadaniami.
Mieszkanie na 5 gwiazdek
Jak zapewnić szybkie i sprawne oddanie do użytku lokalu? Standardowa wymiana danych z ekipą wykończeniową bywa czasochłonna i nieefektywna. D360 zapewnia odpowiednią organizację zadań i zgłoszeń do odbiorów, by klient nie musiał zbyt długo czekać na realizację poprawek a Ty martwić się niedokończonymi tematami.
Cel? Szybkie domknięcie inwestycji z najwyższą notą.
Klik, klik, klik i...
Szablon gotowy do odbioru
W zależności od rodzaju inwestycji przedmiot będzie wymagał innego protokołu odbioru. Od teraz możesz je przygotować z kreatorem szablonów. W kilku kliknięciach przygotujesz dokument gotowy do druku.
Przechowuj komplet danych wygodnie i w jednym miejscu. Wyszukiwarka i statusy szybko pozwolą Ci się dowiedzieć co i jak.
To prawda – lepiej, by nie było ich wcale. Jeśli jednak się pojawią, będziesz widział o nich zanim zadzwoni telefon. Z poziomu aplikacji możesz szybko zlecić naprawę, by przyspieszyć ponowny odbiór.
Jak dokładniej wskazać miejsce usterki, by uniknąć pomyłek i szukania dziury w całym? Udostępnij podwykonawcy plan przedmiotu inwestycji z zaznaczoną lokalizacją poprawki.
Komunikacja z ekipą budowlaną potrafi być problematyczna, szczególnie w kwestii poprawek. Z D360 korekty zlecisz podczas prowadzonego odbioru, by skrócić czas ich wprowadzania. Z kolei pracownicy i podwykonawcy otrzymają zadanie z dokładnym opisem usterki i ich lokalizacją.
Wiemy, że nadzór nad zleconymi naprawami usterek może być uciążliwy. Z D360 postanowiliśmy ułatwić całą procedurę, prezentując zadania w formie widoku na planie przedmiotu. Od teraz dokładnie wiesz, na jakim etapie jest przygotowanie mieszkania pod odbiór.
Wymarzone M
Jak często zdarza Ci się otrzymywać od klienta niestandardowe życzenia dotyczące wykończenia? Z D360 będziesz mógł tworzyć katalog zmian wraz z gotowym cennikiem, by trzymać w ryzach wybredne fantazje przyszłych lokatorów i związane z tym koszty.
Twórz pełną i kompletną listę możliwych zmian dla przedmiotu inwestycji, które posłużą do przygotowania spersonalizowanego katalogu kosztowego dla klienta.
Zaskocz klienta szybkim przygotowaniem spersonalizowanego katalogu zmian. W D360 – wykorzystując pozycje na liście zmian – utworzysz go z pomocą paru kliknięć…
Zdalnie na budowie
Nie musisz być w dwóch miejscach naraz, by mieć inwestycję pod pełną kontrolą. Z modułem „Zadań” szybko zlecisz prace podwykonawcom i sprawdzisz, na jakim etapie jest ich realizacja. To wszystko bez wychodzenia z biura.
Usprawnij pracę podwykonawców z pomocą paru kliknięć. A co z poufnością danych? Spokojnie. Dzięki systemowi nadawania uprawnień możesz wydzielić pracownikom zewnętrznym ograniczoną przestrzeń. Tym samym wrażliwe dane inwestycyjne nie wpadną w niepowołane ręce.
Jak zapanować nad chaosem związanym z nadzorowaniem zadań? Zamiast dziesiątek wykonanych telefonów i notesu pełnego chaotycznych zapisków możesz skorzystać z przejrzystego systemu. Deleguj zadania konkretnym osobom odpowiedzialnym za ich realizację i monitoruj ich postęp z poziomu jednego panelu.
Skracaj etap oddania przedmiotu inwestycji dzięki zintegrowanemu systemowi rejestrowania uwag i dynamicznego delegowania zadań. Z D360 błyskawicznie zapiszesz uwagi do odbioru, generując tym samym zadania dla pracującej nad poprawkami ekipy budowlanej. Bez chaosu w dokumentacji i telefonów przypominających.
Zacznij to lepiej ogarniać
Zlecanie zadań wielu osobom i nadzór nad ich realizacją wymaga czegoś więcej niż równoczesnego patrzenia w lewo i w prawo. Korzystając z przejrzystego ekranu zadań szybko i wygodnie sprawdzisz terminy realizacji prac i ich postępy – nie czekając na telefon od ekip budowlanych.
Jak szybko odnaleźć się w dziesiątkach oddelegowanych zadań i poprawić ich organizację? Pomoże Ci w tym tablica kanban, z którą zyskasz szybki wgląd do realizowanych prac. Przejrzysty, nowoczesny widok postępu prac z wykorzystaniem tablicy kanban to sposób na szybki wgląd do zadań oraz optymalizację związanego z nimi managementu.
Tablica kanban to narzędzie służące do wizualizowania procesów wraz z przypisanymi dla danego etapu zadaniami. Zyskujesz przejrzysty, nowoczesny widok postępu prac.
Każdemu z zadań możesz nadać odpowiedni priorytet. Pozwoli Ci to łatwiej filtrować zadania a także zwiększy ich przejrzystość w widoku tablicy kanban.
Choć kalendarz książkowy to praktyczny niezbędnik, mamy coś lepszego. Z wbudowanym w D360 terminarzem masz stały wgląd do dat utworzenia oraz planowanego ukończenia zadań. Przekroczone terminy – a co to takiego?
Z modułem komentarzy każde z delegowanych zadań można opatrzyć dodatkowym opisem, tak by uniknąć przypadkowych pomyłek lub niedomówień.
Akcja - reakcja
Podczas odbioru często pojawiają się uwagi do przedmiotu inwestycji. Przebywający na miejscu agent może wprowadzić je natychmiast do systemu, co automatycznie wygeneruje zadania dla podwykonawców.
Twój e-segregator
Pamiętasz, ile czasu zajęło Ci ostatnio wyszukiwanie faktur lub umów? Zamiast wertowania segregatorów, trzymaj je w zasięgu paru kliknięć. Digitalizuj dokumenty i przechowuj je w D360. Dzięki wbudowanej wyszukiwarce i systemowi kategoryzacji w chwilę odnajdziesz to, czego oczekuje Twój szef.
Idealna harmonia
Ile rodzajów dokumentów, tyle typów przechowywanych na nich danych. Z D360 zapanujesz nad każdym zdigitalizowanym papierkiem. Umowy, faktury czy inne dokumenty kosztowe – w końcu masz nad nimi pełną kontrolę.
Ile to kosztuje i dlaczego tak drogo? Zamiast przeglądać po kolei faktury, sprawdzaj wydatki z pomocą kilku kliknięć. W D360 błyskawicznie dodasz koszty i powiązane z nimi dokumenty. Znalezienie ich zajmie Ci mniej niż chwilę. Brzmi dobrze?
W D360 stworzysz dziesiątki umów i innych dokumentów tekstowych. By się w nich odnaleźć, do Twojej dyspozycji jest uporządkowana lista. Dzięki niej błyskawicznie sprawdzisz treść i datę utworzenia dokumentu.
D360 nie tylko pozwala przechowywać dokumenty kosztowe, ale również generować faktury końcowe. Intuicyjny system sprawi, że po kilku kliknięciach staniesz się zawodową fakturzystką.
Lubisz robić zakładki i oznaczenia w książkach. Od teraz możesz to robić także w przypadku dokumentów w D360. Dzięki systemowi tagów i kategorii wygodnie je oznaczysz, by szybciej wyszukiwać je na przefiltrowanej liście plików. Dokumenty nigdy nie były tak bardzo uporządkowane jak teraz.
Dokumenty pod Twoje dyktando
D360 nie tylko pozwala wygodnie przechowywać niezbędną dla inwestycji dokumentację. Wbudowane generatory pozwalają szybko tworzyć własne szablony, z którymi zapomnisz o klasycznych edytorach tekstowych.
Przygotowujesz różne dokumenty? Czas ułatwić sobie pracę. Dzięki wbudowanemu w D360 kreatorowi w łatwy sposób wygenerujesz szablon, wyznaczając pola do uzupełnienia danych. Dzięki temu przygotowanie każdego kolejnego dokumentu zajmie Ci mniej niż chwilę.
Możliwości edytora dokumentów D360 są ogromne. Jedną z nich jest kreator nagłówków i stopek. Wystarczy kilka kliknięć, by z białej kartki stworzyć elegancki papier firmowy. Bez drogich projektów graficznych, na własnych warunkach. Czas się wyróżnić.
Znasz te sytuacje, gdy przypadkowo zmieniłeś coś w dokumencie zauważyłeś to przy kolejnym otwarciu pliku? Z D360 CI to nie grozi. Aplikacja pozwala zabezpieczyć dokument przed edycją, pozwalając na modyfikację tylko wyznaczonych przez Ciebie pól.
Zdarzyło Ci się otrzymać dokument tekstowy, który po otwarciu nie wyświetlał się poprawnie? Z D360 o tym zapomnisz. Wbudowany w system generator tworzy dokumenty w formacie PDF. Dzięki temu pliki zawsze otwierają się poprawnie – na każdym urządzeniu, niezależnie od posiadanej aplikacji.
Wygoda i jakość
Obsługa klienta to wymagający proces, a rosnące wymagania klientów nie ułatwiają sprawy. D360 usprawnia komunikację, zarówno po stronie klientów jak i handlowców, by sprzedaż przebiegała jeszcze sprawniej i szybciej.
Osadzona na stronie internetowej wizualizacja ułatwia klientowi rozeznanie w dostępnej inwestycji. D360 idzie o krok dalej. Aplikacja pozwala nie tylko publikować wizualizację, ale również przesyłać bezpośrednio z niej formularz z zapytaniem. O każdej porze dnia i nocy, bez szukania adresu mailowego czy strony kontaktowej.
Formularze kontaktowe często stanowią pierwszy kontakt z klientem. Wiemy jak bardzo użytkownicy nie lubią długich formularzy. Wiemy także, jak mało informacji dostarczają handlowcom. Dzięki integracji wizualizacji i formularza, przesłane zgłoszenie uzupełnione jest o informacje danego przedmiotu inwestycji.
Sprawnie i skutecznie
Podnieś efektywność sprzedaży przy pomocy jednej aplikacji. Zyskaj większą kontrolę nad leadami i zadaniami, zarządzaj pracą zespołu obsługi klienta i skuteczniej dopinaj transakcje. Szybciej, lepiej, wygodniej.
Reaguj na każde zapytanie ofertowe natychmiast po jego otrzymaniu. D360 integruje formularz kontaktowy z aplikacją, przekształcając każde zapytanie w leada sprzedażowego i zadanie dla handlowca. Dzięki temu unikasz chaosu związanego z kolejnymi odebranymi formularzami. Od teraz nie umknie Ci żaden lead sprzedażowy.
1 mieszkanie, wiele ogłoszeń, lista zadań w kalendarzu…
… czyli prosty przepis na wpadkę. Z D360 nie zapomnisz: kiedy umówiłeś się na prezentację komu miałeś wysłać ofertę które mieszkanie jest już zarezerwowane
Zadzwonił do Ciebie ktoś z ogłoszenia lub reklamy? Przekształć go w lead sprzedażowy. D360 daje Ci pełną kontrolę nad kontaktami, które możesz dodawać samodzielnie kilkoma kliknięciami. Poszerzaj bazę klientów i podnoś efektywność sprzedaży mieszkań.
Wiemy, że na sprzedaży znasz się jak mało kto. Przełóż swoje doświadczenie i metody do D360, nadaj swojej sprzedaży większej dynamiki. Zaprojektowaliśmy moduł sprzedaży tak, by dopasowywał się do procesów w Twojej firmie.
Tablica kanban to narzędzie ułatwiające organizację zadań i przekształcanie ich w procesy. Od teraz i Ty możesz z niej korzystać, przenosząc sprzedaż do D360. Widok zadań w formie tablicy pomoże Ci zapanować nad leadami sprzedażowymi i jeszcze skuteczniej domykać transakcje.
Jak skutecznie prowadzić procesy sprzedażowe? Ty sam wiesz to najlepiej. Od teraz możesz zadbać, by Twoi handlowcy prowadzili je zgodnie z ustaloną metodyką. Dzięki listom kontrolnym dopilnujesz, by Twoi przedstawiciele zrealizowali wszystkie czynności dla danego etapu sprzedaży.
Zamiast osobnych arkuszy kalkulacyjnych jedna aplikacja. W D360 masz możliwość grupowania zadań dla poszczególnych inwestycji. Dzięki temu z poziomu jednego ekranu możesz zarządzać sprzedażą różnych przedmiotów inwestycji.
Gotowy?
Zacznij korzystać z bezpłatnym planem!