logo D360

Zacznij

Od razu. Bez kosztów. Z pełną funkcjonalnością.
Z kontem na którym będziesz mógł kontynuować pracę.

Podaj adres e-mail:

Przejdź do ekranu logowania

Podaj nazwę firmy która została podana przy rejestracji

Korzystając ze strony www.d360.pl wyrażasz zgodę na politykę prywatności i używanie plików cookies. Obsługę plików cookies możesz wyłączyć w ustawieniach przeglądarki.

crm dla deweloperów

CRM dla deweloperów

niezbędnik skutecznej sprzedaży

Pełna kontrola nad leadami, ofertami i umowami

Sprawne zarządzanie procesem sprzedaży wymaga wdrożenia systemu CRM. Ale już skuteczne kształtowanie relacji z klientami, kończące się sprzedażą, wymaga wdrożenia rozwiązania biorącego pod uwagę specyfikę branży i zachowań potencjalnych klientów. W D360 możesz je przetestować za darmo.

Nie każdy CRM to CRM dla deweloperów

Projektując D360 aplikację stanowiącą swoisty system ERP dla deweloperów wzięliśmy pod uwagę kilka czynników, które powodują, że CRM dostępny w aplikacji idealnie sprawdzi się w branży nieruchomości. Czym różni się CRM dla deweloperów od innych CRMów?

Produkt: mieszkania, szeregowce i domy to nietypowy rodzaj produktu, który rządzi się swoimi prawami. Dlatego podzielenie inwestycji na przedmioty już na poziomie systemu CRM to jeden z kluczy do skutecznej sprzedaży. Należy też pamiętać o tym, że proces zakupu jest rozciągnięty w czasie, a oczekiwania klienta stale rosną, dlatego generowanie ofert, umów i pozostałej dokumentacji powinno być łatwe i dostępne.

Klient: to samo mieszkanie jako przedmiot zainteresowania wielu klientów w dodatku prowadzonych przez innych doradców... brzmi jak recepta na organizacyjny bałagan, ale niejednokrotnie taka jest rzeczywistość obsługi klienta u dewelopera. Dlatego zapytania ofertowe powinny być powiązane z przedmiotem inwestycji, żeby informacja o rozpoczętej szansie sprzedaży była dostępna dla wszystkich z jednego miejsca.

Proces sprzedaży: efektywność pracy zespołu handlowego, kontrola nad przebiegiem procesu i możliwość jego optymalizacji leżą w centrum zainteresowanie inwestora. Obsługa klienta nie powinna cierpieć z powodu niedoborów oprogramowania. Jak sprostać takim oczekiwaniom? Dając możliwość dostosowania procesu do modelu sprzedaży w firmie, dostęp do raportów, zintegrowany obieg dokumentów, oraz łatwe delegowanie zadań z poziomu jednego panelu.

Obsługa klienta jeszcze nigdy nie była tak prosta

Poznaj funkcje systemu CRM, które w D360 powodują uśmiech na twarzach handlowców i klientów

Sprzedaż w pełni kontrolowana

Odpowiadaj na wszystkie zapytania od klientów niezwłocznie. CRM dostępny w D360 zintegruje formularz kontaktowy z aplikacją, a tym samym przekształci każde zapytanie w leada sprzedażowego i zadanie dla handlowca. CRM zintegrowany ze stroną internetową? Masz to jak w banku.

Dodawanie szans sprzedaży

Telefon od kogoś z ogłoszenia, albo reklamy w sieci? Zamień go w leada kilkoma kliknięciami D360 daje Ci absolutną kontrolę nad kontaktami, które możesz dodawać samodzielnie kilkoma kliknięciami.

Zgodność z procesami firmy

Wierzymy w kompetencje naszych klientów. Stąd możliwość zastosowania swoich doświadczeń i wypracowanych metody pracy do D360. Nasz CRM pozwala nadać procesowi charakter dopasowany do procesów w Twojej firmie.

Tablica kanban w służbie skutecznej sprzedaży

Tablica kanban to narzędzie ułatwiające organizację pracy. Od teraz i Ty możesz z niej korzystać, przenosząc sprzedaż do D360. Widok zadań w formie tablicy pomoże Ci planować zadania, kontrolować leady sprzedażowe, oferty i jeszcze skuteczniej domykać transakcje.

Wielosprzedaż, czyli wgląd w całościowy proces

Zamiast wielu niewygodnych arkuszy kalkulacyjnych jeden program. W D360 masz możliwość zgrupowania zadań dla danej inwestycji. Dzięki temu z poziomu jednego ekranu, pracownik może zarządzać sprzedażą różnych przedmiotów inwestycji.

Process is the king

Jak skutecznie prowadzić procesy sprzedażowe? Ty sam wiesz to najlepiej. Od teraz możesz zadbać, by Twoi handlowcy prowadzili je zgodnie z przyjętym modelem. Listy kontrolne dopilnują, by Twoi przedstawiciele zrealizowali wszystkie czynności dla danego etapu sprzedaży, a oferta dotarła do klienta zawsze na czas.

Sprawdź jak system CRM zoptymalizuje Twoją sprzedaż

CRM dla dewelopera, ułatwienia dla klientów, korzyści dla wszystkich

Ekspresowe zapytania ze strony internetowej

Opublikowana na stronie www wizualizacja ułatwia klientowi rozeznanie w oferowanej inwestycji. A Tobie skuteczną sprzedaż. Jak? Odpowiada za to integracja z CRM, która w D360 umożliwia nie tylko osadzenie wizualizacji na stronie, ale również przesyłać bezpośrednio z niej formularz z zapytaniem.

Zapytanie pełne informacji

Formularze kontaktowe to pierwsza linia kontaktu z klientem. Znamy niechęć użytkowników do długich formularzy. Znamy też oczekiwania handlowców. Dzięki integracji wizualizacji i formularza, generowane leady są automatycznie uzupełnione o informacje danego przedmiotu inwestycji.

Więcej niż tylko CRM

D360 to więcej niż tylko system CRM dla deweloperów budowlanych. To multitool zaprojektowany od początku do końca z myślą o branży nieruchomości. D360 łączy w sobie cechy pakietu biurowego, systemu CRM oraz aplikacji do zarządzania projektami w jednym kompleksowym oprogramowaniu.

Wizualizacja inwestycji z planem mieszkaniowym w panelu D360

Gotowy?
Zacznij korzystać z bezpłatnym planem!