logo D360

Zacznij

Od razu. Bez kosztów. Z pełną funkcjonalnością.
Z kontem na którym będziesz mógł kontynuować pracę.

Podaj adres e-mail:

Przejdź do ekranu logowania

Podaj nazwę firmy która została podana przy rejestracji

Roadmapa

Droga do D360

Stworzenie tak rozbudowanej aplikacji jak D360 to ogromne wyzwanie. Korzystając z narzędzia widzimy listy, formularze, przyciski - elementy, za którymi kryją się setki linijek kodu i lata ciężkiej pracy.

Poniższa roadmapa pokazuje proces powstawania D360 oraz nowe funkcjonalności, nad których wprowadzenie jest zaplanowane na najbliższy czas. W ten sposób chcemy z jednej strony pokazać, jak dynamicznie rozwija się nasza aplikacja, z drugiej podzielić się każdym sukcesem.

2022

Wielki start

Q1

Q2

Q3

Q4

Nareszcie jest

dodany został moduł Grunty, pozwalający dodawać i powiązywać poszczególne pozycje z inwestycjami oraz wyświetlać działki z ich numerami poprzez integrację z bazą geoportalu

dodany został moduł Leady sprzedażowe przedstawiający proces sprzedażowy na customowej tablicy kanban

moduł Dokumenty został rozszerzony o dodawanie tagów, przegląd historii zmian oraz nowe metody filtracji na liście, co ułatwia wyszukiwanie konkretnych plików

Nowy rok, nowe moduły

Z początkiem roku nasze myśli kierowały się w stronę oficjalnego uruchomienia D360, zaplanowanego na 3 kwartał 2022. Choć do premiery był jeszcze kilkumiesięczny zapas czasu a zimowa pora nie zachęcała do wychodzenia z łóżka, natychmiast ruszyliśmy do pracy.

Skoro nowy rok, to nie mogło zabraknąć kilku nowości w aplikacji. Pierwszą z nich jest generator prospektu informacyjnego, pozwalający przygotować gotowy dokument w kilku prostych krokach. Wśród nowości znalazł się również moduł “Grunty”. Głównym zadaniem funkcjonalności jest porządkowanie dostępnych gruntów pod inwestycje, a integracja z geoportalem dodatkowo wyświetla wszelkie dostępne i zajęte działki budowlane.

Rozszerzone zostały również dwa inne moduły - “Sprzedaż”, usprawniający zarządzanie leadami sprzedażowymi z poziomu tablicy kanban; a także “Dokumenty”, posiadający od teraz wygodniejszy w działaniu system filtrowania pozycji poprzez tworzone tagi.

Wyszukiwarka w aplikacji została rozszerzona o przeszukiwanie bazy inwestycji i przedmiotów inwestycji. Dzięki temu aplikacja przedstawia użytkownikowi trafniejsze wyniki wyszukiwania i pozwala szybciej docierać do poszczególnych treści.

Centrum powiadomień to nowa przestrzeń w D360, na którą składa się widok przydzielonych zadań, zaangażowanych osób oraz terminów. System odpowiada również za wyświetlanie komunikatów w obrębie aplikacji, by każdy użytkownik był na bieżąco z realizowanymi procesami.

Moduł Inwestycje doczekał się kolejnej aktualizacji. W ramach prac system zyskał możliwość przypisywania do inwestycji kontrahentów zaangażowanych w proces realizacji inwestycji. Dodatkowo same inwestycje można powiązywać z wydarzeniami w kalendarzu, zwiększając ilość informacji o kontrahencie.

Prowadzimy regularną optymalizację, minimalizując czas potrzebny na załadowanie funkcjonalności i modułów. Dzięki temu użytkowanie jest szybkie i wygodne.

Katalog usprawnień i nowości

Kolejny kwartał to intensywne przygotowania do uruchomienia D360. Naszą największą uwagę skupiliśmy na Centrum powiadomień - module zarządzającym komunikatami.

W harmonogramie prac znalazło się również miejsce na rozwój już istniejących modułów. Usprawniliśmy mechanizm wyszukiwarki, by użytkownicy mogli znaleźć wszystkie niezbędne informacje. Dzięki temu poruszanie po D360 stało się jeszcze prostsze i szybsze.

Dodatkowo D360 pozwala powiązywać inwestycję z wydarzeniami w kalendarzu, by lepiej organizować pracę i zarządzać terminami.

D360 oficjalnie dostępne. Po blisko 4 latach aplikacja zostaje finalnie uruchomiona. Deweloperzy mogą sprawdzić wszystkie dostępne funkcjonalności aplikacji zakładając 30-dniowe bezpłatne konto.

Dzięki nowemu modułowi RODO, D360 ułatwia obsługę zgód klientów i kontrahentów, zarówno po stronie administratora jak i dewelopera.

Przygotowana została finalna wersja systemu rejestracji i subskrypcji D360. Wprowadzone zmiany poprawiły ułatwiły rejestrację konta oraz zarządzanie dostępnymi planami abonamentowymi z poziomu aplikacji.

System rezerwacji przedmiotów inwestycji został rozszerzony o nowy mechanizm. Jego głównym zadaniem jest tworzenie relacji rezerwowanego przedmiotu z konkretnym klientem. Dzięki temu możliwe jest składanie rezerwacji na definiowany zakres dat (np. miesiąc lub 3 miesiące), a dane klienta trafiają do widoku szczegółów przedmiotu inwestycji.

Moduł obsługi klientów został zmodyfikowany, tak aby w przyszłości umożliwić utworzenie panelu dla osób zainteresowanych zakupem mieszkań i lokali oraz tworzeniem dla nich kont i profili w systemie.

Menu stało się bardziej czytelne i intuicyjne. Dzięki dodaniu ikonografii oraz nowemu układowi łatwiej można dotrzeć do poszczególnych modułów, a mechanizm ukrywania bocznego paska zwiększa przestrzeń dla ekranu edycji danych

D360 - czas start!

Koniec trzeciego kwartału to tak naprawdę początek. Z ostatnim dniem września D360 ma swój oficjalny start. Ciężko opisać emocje, jakie towarzyszą nam nam po blisko 4 latach wytężonej pracy. Największą satysfakcją jest oddanie w ręce deweloperów rozwiązania, które realnie ułatwia prowadzenie biznesu oraz procesów inwestycyjnych.

Ostatnie miesiące koncentrowały się na poprawkach i szlifach aplikacji, dzięki którym obsługa stała się jeszcze wygodniejsza. Przeprojektowane zostały mechanizmy rejestracji, zarządzania subskrypcją oraz menu, stawiając na prostotę i przejrzystość.

Opracowywany jest moduł monitorowania aktywności użytkowników. Mechanizm informuje użytkowników o prowadzonej edycji danych oraz przypisanym do tego pracowniku. Pozwoli to uniknąć równoczesnego wprowadzania zmian w obrębie jednego elementu i usprawni pracę zespołom.

Przygotowywany jest dziennik aktywności w panelu dewelopera. Narzędzie pozwoli Ci zweryfikować wprowadzane przez użytkowników zmiany w obrębie aplikacji i m.

Zaplanowane są prace nad generatorem oświadczeń do odbiorów, zgodnym z nowymi regulacjami prawnymi. Zmiany w ustawie wymagają od dewelopera przedstawienia klientowi oświadczenia odnoszącego się do zgłoszonych podczas odbioru technicznego uwag. Z nową funkcją dokument będzie można łatwo przygotować w module odbiorów D360.

Moduł zadań to jedna z najczęściej wykorzystywanych funkcji w D360. By korzystanie z niej było bardziej komfortowe, rozpoczęliśmy optymalizację poszczególnych mechanizmów. Dzięki temu, po zakończeniu procesu, moduł znacząco zyska na szybkości pracy.

Z początkiem IV kwartału w systemie pojawią się zmiany uprawnień dla niektórych funkcji i modułów, podniesienie znaczenia roli superadmina oraz nowy system odświeżania ról. Działania te mają na celu podniesienie bezpieczeństwa przy wprowadzeniu do systemu zespołów o zróżnicowanych poziomach uprawnień oraz związanego z tym komfortu użytkowania.

2021

Inwestycje
od a do z

Q1

Q2

Q3

Q4

CRM z prawdziwego zdarzenia

do D360 został wprowadzony moduł Sprzedaży, stanowiący implementację kluczowych z punktu widzenia obsługi klienta funkcji CRM

rozbudowano mechanizm zapytań sprzedażowych o pozyskiwanie kluczowych informacji bezpośrednio z przesłanych formularzy

przebudowany został interfejs Panelu Dewelopera, dzięki czemu poruszanie się po dostępnych modułach stało się jeszcze łatwiejsze, a wdrażanie nowych użytkowników szybsze

Cyfrowy asystent agenta nieruchomości

Wiemy jak ważnym elementem procesu inwestycji jest sprzedaż. Dlatego kolejny rok prac nad d360 rozpoczęliśmy od rozszerzenia o funkcjonalności CRM-u.

Dopracowaliśmy w szczególności mechanizmy pomagające efektywnie zarządzać procesem sprzedaży, w oparciu o najlepsze praktyki rynkowe. Zaprojektowaliśmy proces obsługi klienta tak, by system rejestrował jak najwięcej kluczowych informacji już na etapie składania zapytań sprzedażowych. Wykorzystując znaną metodykę pracy - tablicę kanban - ułożyliśmy przejrzysty sposób monitorowania statusów procesu sprzedaży i komunikacji z klientem.

Panel Dewelopera doczekał się nowej, bardziej intuicyjnej nawigacji oraz obsługi, by jeszcze bardziej skrócić czas wdrożenia nowych użytkowników.

Raz dwa trzy za… Klienta

wdrożony został system rezerwacji przedmiotu inwestycji, pozwalający na błyskawiczną blokadę lokalu i zabezpieczenie przed zakupem ze strony potencjalnych nabywców, co poprawia organizację pracy agentów nieruchomości i umożliwia sprawną komunikację z grupą zainteresowanych

moduły Zadań i Wizualizacji stały się jeszcze bardziej użyteczne i wygodne w użyciu...

... a aplikacja pozostała niezmiennie szybka i niezawodna w działaniu dzięki kolejnej optymalizacji kodu

Booking dewelopera

Dostępność prezentowanego klientowi domu lub mieszkania może zmienić się z godziny na godzinę. Jak w takim przypadku zorganizować pracę agentów nieruchomości, by uniknąć niepotrzebnego zamieszania?

Od tego pytania wyszliśmy przygotowując kolejny element systemu, dodający opcję szybkiej rezerwacji przedmiotów inwestycji. Dzięki niemu D360 pozwala pracownikowi dewelopera oznaczyć dany lokal jako zajęty, żebyś już nigdy nie mierzył się z sytuacją gdzie jedno mieszkanie sprzedałeś dwóm klientom.

D360 zostało objęte kolejnymi usprawnieniami - tym razem w obrębie modułu Zadań oraz Wizualizacji. Zmiany przełożyły się na podniesienie użyteczności oraz komfortu obsługi aplikacji. Biorąc pod uwagę stałą rozbudowę naszego rozwiązania o nowe funkcjonalności, całość kodu poddaliśmy kolejnej optymalizacji, gwarantując niezmiennie doskonałą szybkość i niezawodność działania.

Zapytaj klienta

przygotowany został moduł “Odbiory”, który pozwala w pełni zarządzać odbiorem technicznym przedmiotu inwestycji, w tym umieszczać zgłoszone przez klienta uwagi i usterki oraz nadzorować prace naprawcze

od teraz D360 pozwala kompleksowo zarządzać kosztami inwestycji, ułatwiając ich katalogowanie, kategoryzowanie, określanie statusów czy powiązywanie z załącznikami

wprowadzony został również moduł zmian lokatorskisch, ułatwiający zarządzanie wskazanymi przez klientów zmianami oraz dający pełen obraz ich kosztów

rozwinięty został moduł Sprzedażowy, dający większą kontrolę nad leadami i powiązanymi statusami oraz domykaniem procesów sprzedażowych

Mieszkanie na życzenie

Ważnym etapem każdego procesu inwestycyjnego jest odbiór mieszkania, domu, lokalu. Dlatego przygotowaliśmy moduł wspierający ten aspekt poprzez system nadzorowania odbioru technicznego. Mechanizm pozwala zamieścić zgłaszane usterki i uwagi w jednym panelu oraz daje wgląd do przeprowadzanych przez podwykonawców prac z poziomu przejrzystej listy zadań. Usprawniliśmy także proces zarządzania inwestycją. Wprowadzony został nowy moduł “Zmiany Lokatorskie”, który daje użytkownikowi możliwość tworzenia katalogu zgłaszanych przez klientów zmian wraz z ich kosztami.

Kolejna z nowości w D360 - moduł “Koszty Inwestycji” - stanowi obszar, w którym łatwo i szybko można stworzyć podsumowanie kosztów danej inwestycji z uwzględnieniem etapu, budynku, kondygnacji. Narzędzie pozwala dodatkowo powiązać z daną pozycją załączniki, porządkując kluczowe informacje w jednym miejscu.

Do panelu dewelopera wprowadziliśmy także rozwinięcia dla modułu “Sprzedaż”. Nowe mechanizmy określania statusów leadów usprawniają proces sprzedażowy.

Czas na testy

D360 zostało rozszerzone o moduł “Dokumenty”, pozwalający dodawać i uzupełniać szablony umów, zarządzać nimi i odpowiednio uporządkowywać dokumentację

dodana została opcja tworzenia “Karty Lokalu”, która w szybki i łatwy sposób pozwala przygotować ulotkę z najważniejszymi informacjami dotyczącymi danego przedmiotu inwestycji

wprowadzona została integracja z bazą GUS, która uprościła proces dodawania kontrahenta

moduł “Media” zyskał rozbudowany o nowy mechanizm wyszukiwania, co skraca czas przeszukiwania baz z plikami - w szczególności tych większych

Przygotowania na start

Ostatni kwartał to okres intensywnych testów D360 oraz wprowadzania kolejnych nowości i zmian.

Aplikacja została rozbudowana o moduł “Dokumenty”, dzięki któremu użytkownik może łatwo zarządzać szablonami dokumentów oraz umowami znajdującymi się w systemie - zarówno zawieranymi z kontrahentami, jak i z klientami.

Przygotowana została też funkcja tworzenia “Karty Lokalu”, która zbiera informacje dotyczące przedmiotu inwestycji dla klienta i składa je do formatu PDF przy pomocy zaledwie paru kliknięć.

Zaimplementowaliśmy również integrację z bazą GUS, co znacząco uprościło proces wprowadzania do systemu danych kontrahentów - teraz zajmuje to dosłownie chwilę.

Wprowadzając poprawki do systemu postanowiliśmy usprawnić moduł “Media”. Dodaliśmy mechanizmy ułatwiające wyszukanie przesłanych do bazy d360 plików i osadzanie ich w poszczególnych obszarach elementów inwestycji, takich jak np. wizualizacje.

2020

Proste
inwestycje

Q1

Q2

Q3

Q4

Twoje inwestycje pod kontrolą

“Inwestycje”, w ramach którego utworzone zostały struktury podziału inwestycji na mniejsze fragmenty - etapy, budynki i lokale

lokale zostały wydzielone ze struktury jako przedmioty inwestycji, co pozwala dokładniej zarządzać kosztami

system został przygotowany do obsługi różnych typów przedmiotów

przygotowany został moduł “Media”, pozwalający na przechowywanie własnych plików wykorzystywanych przez funkcjonalności D360 w przestrzeni rozwiązania

aplikacja została zoptymalizowana dzięki czemu przyspieszono jej działanie

Moduł “Inwestycje”

Z początkiem kolejnego roku prace nad D360 skupiły się wokół najważniejszego z elementów całej platformy - modułu zarządzania inwestycjami. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy struktura podziału inwestycji na: etapy, budynki i poszczególne lokale. Te ostatnie zostały dodatkowo wydzielone jako przedmiot inwestycji, a sam system został zaadoptowany pod obsługę różnych typów przedmiotów.

Równolegle trwały prace nad modułem “Media”, pozwalający na przechowywanie własnych plików, które są wykorzystywane przez inne funkcjonalności - umowy, faktury, wizualizacje itp. W odpowiedzi na dodane do aplikacji mechanizmy przeprowadziliśmy szereg działań optymalizacyjnych poprawiających wydajność systemu, dzięki czemu wszystko działa szybciej i sprawniej.

Generator inwestycji

przygotowany został “Generator Inwestycji”, umożliwiający dodanie inwestycji oraz ich struktur w prosty i szybki sposób

dodana została możliwość tworzenia wizualizacji dla inwestycji wraz z opcją bezpośredniego osadzania ich na stronach internetowych deweloperów

moduł “Przedmioty” został rozbudowany o mechanizm prezentacji przedmiotu inwestycji potencjalnemu nabywcy

moduł “Klienci” rozszerzono o obsługę kontrahentów firmy

Inwestycje w kilku kliknięciach

Zarządzanie inwestycjami powinno być łatwe i szybkie. Od takiego założenia wyszliśmy tworząc “Generator Inwestycji” - moduł pozwalajacy w kilku prostych krokach dodać inwestycję wraz z podziałem na struktury i koszty. Dodatkowo oddaliśmy w ręce użytkowników możliwość tworzenia wizualizacji inwestycji, które następnie można umieścić na stronach internetowych. Dołożyliśmy starań, żeby publikacja wizualizacji na własnej witrynie była prosta i szybka, a przy tym nie wymagała instalacji dodatkowych modułów i nie przekierowywała ruchu na portale zewnętrzne.

Dopracowaliśmy także moduł “Przedmioty”. Dzięki usprawnieniom użytkownicy d360 otrzymali możliwość atrakcyjnego zaprezentowania przedmiotu inwestycji czyli mieszkań, domów etc. potencjalnym klientom.

Rozbudowa d360 objęła również moduł “Klienci”, rozszerzając go o obsługę konrahentów firmy, takich jak podwykonawcy czy dostawcy materiałów.

Wejście od zaplecza

D360 zostało rozbudowane o Panel Administratora, mający w założeniach przydzielanie i nadzorowanie zadań naszego zespołu technicznego, a także stworzenie przestrzeni dla komunikacji użytkowników z technikami oraz monitorowanie przebiegu prac nad zgłoszeniami

przygotowany został moduł zgłoszeń do oddanych przedmiotów inwestycji, pozwalający klientowi szybko przekazać uwagi dotyczące wykończenia lokalu, tym samym przyspieszając proces ich poprawy

Panel Administratora, czyli ta część roboty której nie widzisz, a trzeba ją wykonać

Rozwijając funkcjonalności D360 dostrzegliśmy konieczność ułatwienia komunikacji pomiędzy użytkownikami systemu a naszym działem technicznym. Dlatego przygotowaliśmy środowisko dla administratorów, które w założeniach jest miejscem pozwalającym na zarządzanie D360 przez naszą obsługę techniczną.

Prace nad Panelem Administratora ropoczęliśmy od utworzenia modułu zadań, pozwalającego łatwiej zarządzać pracą zespołu technicznego. Miejsce to stało się również przestrzenią do komunikacji pomiędzy użytkownikami a technikami, dodatkowo wyposażoną w przejrzysty system monitorowania postępu prac nad zarejestrowanymi zgłoszeniami. W praktyce przyspieszyło to proces obsługi zgłoszeń użytkowników.

Usprawniliśmy też proces oddawania lokali do użytku, umożliwiając przesyłanie uwag poprzez moduł zgłoszeń. Zamykanie inwestycji w końcu może przebiegać szybciej, bez przeciągania w czasie.

Najszybsze wdrożenie na rynku

zapadła ostateczna decyzja o dystrybucji D360 w modelu SaaS - dostępne w chmurze

tym samym udało się skrócić wdrożenie do zaledwie 60 sekund

utrzymanie infrastruktury po naszej stronie zwiększa bezpieczeństwo użytkowania, redukując przy tym dodatkowe koszty po stronie klienta

zaimplementowano moduł “Zadania”, pozwalający na szybkie przydzielanie zadań pracownikom oraz monitorowanie postępów w ich realizacji

dodano uproszczony moduł “Faktury”, usprawniający obieg dokumentów kosztowych w firmie

w panelu pojawiła się nowa zakładka “Subskrypcje”, pozwalająca szybko zarządzać planem kosztowym

D360 dostępne w 60 sekund

Od samego początku zależało nam na tym, by rozwiązanie D360 było w pełni skalowalne i dostępne dla każdego dewelopera - bez czasochłonnych i kosztownych wdrożeń. Naturalną koleją rzeczy była więc decyzja, by dystrybucja narzędzia opierała się o model chmurowy (SaaS).

Dzięki temu klienci zyskali możliwość rozpoczęcia pracy z naszą aplikacją w zaledwie 60 sekund. Wystarczy zarejestrować się swoim adresem e-mail - prościej niż przy zakładaniu konta na Facebooku.

Tym samym nie ponosisz żadnych kosztów związanych z utrzymaniem infrastruktury IT i zatrudnieniem specjalistów do obsługi systemu. W zamian Deweloper może poświęcić 100% uwagi na korzystanie z D360 i prowadzenie własnej działalności. Panel Dewelopera został rozszerzony o moduł “Zadania”, tym samym zrealizowaliśmy kolejne z postawionych wcześniej założeń - zarządzania zespołem pracowników. Przygotowany został również uproszczony moduł “Faktury”, przyspieszający wystawianie dokumentów końcowych, ich zatwierdzanie przez osobę upoważnioną oraz określanie statusu w systemie.

Przyszłym użytkownikom zaoferowaliśmy kilka modeli subskrypcyjnych, których opłacenie lub zmiana stały się wygodniejsze - bezpośrednio z poziomu panelu D360.

2019

Zaczynamy

Q2

Q3

Q4

Prosty pomysł – wielkie wyzwanie

D360 to odpowiedź na potrzeby rynku firm deweloperskich, u podstaw której stoi wnikliwa analiza problemów i wyzwań codziennej pracy deweloperów

D360 to w pełni autorskie rozwiązanie, od początku tworzone przez zespół doświadczonych specjalistów

główne założenia naszego rozwiązania to oddanie w ręce deweloperów skalowalnego narzędzia dla każdego, które usprawni kluczowe procesy wewnątrz firm, pozwoli zaoszczędzić czas i zapewni łatwy dostęp do danych

Odpowiedź na potrzeby

Wszystko zaczęło się od kilku rozmów i spotkań z zaprzyjaźnionymi firmami deweloperskimi. Zetknęliśmy się z trudną codziennością branży, na którą składają się złożoność procesu inwestycyjnego, organizacja ekip budowlanych, współpraca z podwykonawcami, dziesiątki koniecznych procedur czy konieczność zapewnienia odpowiednich narzędzi do zarządzania wszystkimi wymienionymi aspektami.

To, co zaskoczyło nas najbardziej to mocno ograniczona dostępność do jednych z najbardziej pożądanych zasobów - danych i czasu. Deweloperom brakowało cennych godzin niezbędnych do spotkań z klientami i kontrahentami, nadzorowania prac na budowie, rozwoju własnej działalności a nawet życia prywatnego. Pracownicy tracili go na przeszukiwanie segregatorów, przygotowywanie zestawień i raportów w Excelu i dziesiątki telefonów do podwykonawców i kontrahentów. Pojawiło się więc pytanie: czy nie możemy stworzyć i szybkiego i przystępnego narzędzia, które choć trochę wspomoże przedsiębiorstwa w codziennej pracy?

Zebrane wnioski i pomysły przerodziły się w wizję większego, bardziej kompleksowego rozwiązania. Zaczęliśmy od wnikliwej analizy zebranych informacji dotyczących działania firm deweloperskich, tak by dostępne funkcje maksymalnie usprawniały codzienną pracę i pozwoliły zyskać cenny czas. Zebraliśmy zespół doświadczonych specjalistów, przygotowaliśmy infrastrukturę projektową i zaczęliśmy działać. Projekt zyskał też nazwę - d360.

Pierwsze kroki

środowisko dla prac nad narzędziem zostało skonfigurowane w wewnętrznej lokalnej sieci, by kod od początku do końca był bezpieczny i pozbawiony luk

przygotowane zostały mechanizmy logowania oferujące szybki i prosty dostęp oraz bezpieczeństwo, co stanowi kluczową wartość z punktu widzenia przydzielania dostępu użytkownikom - także spoza organizacji, np. podwykonawcom

Środowisko dla użytkownika

Po wyznaczeniu celów i planu działania przyszła kolej na wbicie w ziemię “programistycznej łopaty”. W odpowiednio zabezpieczonej, lokalnej sieci skonfigurowane zostało środowisko, na którym zaczęły powstawać pierwsze linijki kodu - fundamenty nowego rozwiązania.

Zaczęliśmy od absolutnej podstawy - mechanizmów logowania, uwierzytelniania oraz dodawania nowych użytkowników z przypisanymi uprawnieniami. Od początku proces miał być prosty, szybki, a przy tym w pełni bezpieczny.

Od inwestycji po sprzedaż

zaimplementowane zostały podstawowe funkcjonalności systemów CRM dla łatwego zarządzania bazą klientów i kontrahentów

wprowadzone zostały podstawy pod tworzony moduł do zarządzania sprzedażą domów i mieszkań

przygotowana baza teleadresowa oferuje błyskawiczne wyszukiwanie klientów indywidualnych i pracowników firm współpracujących

Odpowiedź na potrzeby

Tworząc D360 postanowiliśmy wspomóc praktycznie wszystkie kluczowe aspekty prowadzonych inwestycji.

Dlatego kolejnym krokiem była implementacja kluczowych cech z rozwiązań CRM. W pierwszej kolejności skoncentrowaliśmy się na opracowaniu modułu “Klienci”, który stał się podstawą do dalszych prac nad elementami obsługi sprzedażowej. Dodatkowy research przełożył się na dostosowanie modułu do obsługi większych firm deweloperskich, posiadających złożoną strukturę w postaci oddziałów.

Powstała książka adresowa, która pozwalała na uporządkowanie danych kontaktowych do klientów i pracowników firm współpracujących wraz z szybkim dostępem do danej pozycji.