gdy chcesz szybko przenieść swoje procesy do D360
gdy chcesz szybciej wdrożyć w system nowego pracownika
gdy martwisz się, że obsługa sprawi Ci trudności
gdy cenisz sobie szybkie odpowiedzi
Zacznij
Od razu. Bez kosztów. Z pełną funkcjonalnością.
Z kontem na którym będziesz mógł kontynuować pracę.
Podaj adres e-mail:
Przejdź do ekranu logowania
Podaj nazwę firmy która została podana przy rejestracji
gdy chcesz szybko przenieść swoje procesy do D360
gdy chcesz szybciej wdrożyć w system nowego pracownika
gdy martwisz się, że obsługa sprawi Ci trudności
gdy cenisz sobie szybkie odpowiedzi
Dołożyliśmy wszelkich starań, by obsługa d360 była łatwa i intuicyjna. Wiemy jednak, że zmiana Excela i kilkunastu segregatorów na jeden panel obsługi wymaga czasu, zmiany przyzwyczajeń i metodyki pracy.
Jeśli zależy Tobie na jak najszybszym przeniesieniu procesów, inwestycji i klientów do d360 oraz wprowadzeniu kadry pracowników do nowego środowiska pracy, skorzystaj z naszej oferty.
Z usługą Wsparcie Premium Twoje zapytania uzyskują najwyższy priorytet. Odpowiedzi możesz spodziewać się w czasie nie dłuższym niż 8 roboczogodzin.
Dajemy na to gwarancję.
Do Twojej dyspozycji oddajemy dedykowanego konsultanta, który pomoże dodać nową inwestycję i przedmioty inwestycji. Zaprezentuje jak edytować szablony dokumentów, przygotować proces sprzedaży, czy prowadzić odbiory i zlecać prace.
W ramach usługi otrzymujesz godzinę konsultacji, jeśli jednak zajdzie taka potrzeba, możesz w łatwy sposób rozszerzyć ten zakres o dodatkowy czas.
Godzina konsultacji to dla Ciebie za mało? Dostosuj usługę wsparcia Premium do własnych wymagań.
Zamów dodatkowe godziny i ciesz się praktycznymi poradami naszych konsultantów.
2 godziny
100 zł
Wsparcie Premium to prosta w założeniach usługa, za którą płacisz wtedy, kiedy jej potrzebujesz.
Miesięczna subskrypcja daje Ci większą swobodę korzystania z pomocy i kontrolę nad wydatkami. Zapomnij o dodatkowych umowach aneksach. Możesz zdecydowac się na nią w każdej chwili, tak samo jak możesz ją anulować po miesiącu korzystania.
Ty decydujesz
Pakiet wsparcia Premium skraca czas reakcji na przesłane zgłoszenia. Dodatkowo użytkownicy otrzymują dedykowanego konsultanta, który jest dostępny w godzinach od 9:00 do 15:00.
Zaloguj się do D360. W menu wybierz zakładkę “Administracja” i wybierz “Subskrypcje”. Następnie wybierz pole z usługą Wsparcia Premium i postępuj zgodnie z instrukcją.
Wsparcie Premium działa wtedy, kiedy go potrzebujesz. Po zamówieniu usługi zostaniesz poproszony o dokonanie płatności wybierając jedną z dostępnych form.
W przypadku dokonania płatności poprzez PayPal - niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia realizacji płatności. Decydując się na przelew tradycyjny - po zaksięgowaniu środków na naszym koncie.
W ramach Wsparcia Premium otrzymujesz godzinę wsparcia dedykowanego konsultanta. Można ją wykorzystać na wdrożeniu nowego pracownika.
Poprzez videokonferencję, do której otrzymasz link przed zaplanowanym spotkaniem
Jeśli 60 minut konsultacji jest dla Ciebie niewystarczające, możesz je dokupić w panelu D360 w zakładce Subskrypcje.