logo D360

Zacznij

Od razu. Bez kosztów. Z pełną funkcjonalnością.
Z kontem na którym będziesz mógł kontynuować pracę.

Podaj adres e-mail:

Przejdź do ekranu logowania

Podaj nazwę firmy która została podana przy rejestracji

Wsparcie Premium

gdy chcesz szybko przenieść swoje procesy do D360

gdy chcesz szybciej wdrożyć w system nowego pracownika

gdy martwisz się, że obsługa sprawi Ci trudności

gdy cenisz sobie szybkie odpowiedzi

60 minut


do 8 godzin


199,00 zł

konsultacji z dedykowanym konsultantem

czas odpowiedzi na zapytanie

Miesięcznie

O usłudze wsparcia problemu

Bez niepotrzebnych zmartwień

Dołożyliśmy wszelkich starań, by obsługa d360 była łatwa i intuicyjna. Wiemy jednak, że zmiana Excela i kilkunastu segregatorów na jeden panel obsługi wymaga czasu, zmiany przyzwyczajeń i metodyki pracy.

Jeśli zależy Tobie na jak najszybszym przeniesieniu procesów, inwestycji i klientów do d360 oraz wprowadzeniu kadry pracowników do nowego środowiska pracy, skorzystaj z naszej oferty.

SZYBSZE PROCEDOWANIE ZAPYTAŃ

Gdy liczy się czas

Z usługą Wsparcie Premium Twoje zapytania uzyskują najwyższy priorytet. Odpowiedzi możesz spodziewać się w czasie nie dłuższym niż 8 roboczogodzin.

Dajemy na to gwarancję.

DEDYKOWANA POMOC TECHNICZNA

Konsultant pod ręką

Do Twojej dyspozycji oddajemy dedykowanego konsultanta, który pomoże dodać nową inwestycję i przedmioty inwestycji. Zaprezentuje jak edytować szablony dokumentów, przygotować proces sprzedaży, czy prowadzić odbiory i zlecać prace.

W ramach usługi otrzymujesz godzinę konsultacji, jeśli jednak zajdzie taka potrzeba, możesz w łatwy sposób rozszerzyć ten zakres o dodatkowy czas.

Odpowiadamy
na indywidualne potrzeby

Godzina konsultacji to dla Ciebie za mało? Dostosuj usługę wsparcia Premium do własnych wymagań.

Zamów dodatkowe godziny i ciesz się praktycznymi poradami naszych konsultantów.

Ile czasu potrzebujesz?

+ 120 minut

2 godziny


100 zł

Miesięczna subskrypcja

Na prostych zasadach

Wsparcie Premium to prosta w założeniach usługa, za którą płacisz wtedy, kiedy jej potrzebujesz.

Miesięczna subskrypcja daje Ci większą swobodę korzystania z pomocy i kontrolę nad wydatkami. Zapomnij o dodatkowych umowach aneksach. Możesz zdecydowac się na nią w każdej chwili, tak samo jak możesz ją anulować po miesiącu korzystania.

Ty decydujesz

Zacznij korzystać
z D360 ze wsparciem premium.

Jasne warunki

Czym różni się wsparcie Premium od standardowego?


Pakiet wsparcia Premium skraca czas reakcji na przesłane zgłoszenia. Dodatkowo użytkownicy otrzymują dedykowanego konsultanta, który jest dostępny w godzinach od 9:00 do 15:00.

Jak mogę uruchomić wsparcie Premium?


Zaloguj się do D360. W menu wybierz zakładkę “Administracja” i wybierz “Subskrypcje”. Następnie wybierz pole z usługą Wsparcia Premium i postępuj zgodnie z instrukcją.

Jak pobierana jest opłata za Wsparcie Premium?


Wsparcie Premium działa wtedy, kiedy go potrzebujesz. Po zamówieniu usługi zostaniesz poproszony o dokonanie płatności wybierając jedną z dostępnych form.

Po jakim czasie od zamówienia usługi wsparcia Premium jest aktywna?


W przypadku dokonania płatności poprzez PayPal - niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia realizacji płatności. Decydując się na przelew tradycyjny - po zaksięgowaniu środków na naszym koncie.

Czy Wsparcie Premium oferuje pomoc przy wdrożeniu pracownika?


W ramach Wsparcia Premium otrzymujesz godzinę wsparcia dedykowanego konsultanta. Można ją wykorzystać na wdrożeniu nowego pracownika.

W jakiej formie prowadzone są konsultacje?


Poprzez videokonferencję, do której otrzymasz link przed zaplanowanym spotkaniem

Co mogę zrobić, gdy będę potrzebował więcej czasu na konsultacje?


Jeśli 60 minut konsultacji jest dla Ciebie niewystarczające, możesz je dokupić w panelu D360 w zakładce Subskrypcje.

Skorzystaj z pakietu Wsparcie Premium i przestań martwić się o trudności w obsłudze. Już za 6,63 zł dziennie.