Kontakt
Staramy się jak najszybciej odpowiadać na zgłoszenia. Przygotowaliśmy też podręczną listę odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Jak mogę kupić D360

Zaloguj się do D360. W panelu administracyjnym znajdziesz dostępne pakiety. Wybierz ten, który najlepiej pasuje do Twojej organizacji oraz najdogodniejszy system płatności.
Jakie formy płatności akceptujecie?

Stawiamy na wygodę dla każdego. Za D360 zapłacisz jak za zakupy w sieci z płatnościami PayPal, lub zlecając przelew tradycyjny.
Czy przed uruchomieniem D360 muszę podpisać umowę?

Ograniczamy zużycie makulatury do minimum, zastępując ją akceptacją regulaminu i warunków korzystania z aplikacji podczas rejestracji konta.
Kiedy mogę zrezygnować z D360?

Możesz zrezygnować w dowolnym momencie. Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie.
Czy mogę przejść na płatną wersję w dowolnym momencie?

Tak. Jeśli założyłeś darmowe konto i już po paru kliknięciach wiesz, że to narzędzie stworzone w sam raz dla Ciebie, po prostu wybierz odpowiedni pakiet.
Czy wystawiacie faktury VAT?

Oczywiście. Korzystając z płatnego planu otrzymujesz elektroniczną fakturę raz miesiącu na adres wskazany przy rejestracji.
Czy darmowe konto jest ograniczone czasowo?

Tak, z darmowego konta możesz wygodnie korzystać przez 30 dni. W tym czasie do dyspozycji masz pełną funkcjonalność, byś mógł przetestować każdą z nich.
Na jakich urządzeniach działa D360?

Na każdym urządzeniu, które ma dostęp do internetu i wyposażone jest w przeglądarki internetowe (nie wliczając zabytków muzealnych). Zalecamy przy tym, by korzystać wyłącznie z najnowszych wersji celem zachowania pełnej funkcjonalności.
Jak mogę przejść na płatny plan?

Zaloguj się do D360. W panelu administracyjnym znajdziesz dostępne pakiety. Wybierz ten, który najlepiej pasuje do Twojej organizacji oraz najdogodniejszy system płatności.
Czy wystawiacie faktury VAT?

Naturalnie. Korzystając z płatnego planu otrzymujesz elektroniczną fakturę raz miesiącu na adres wskazany przy rejestracji.
Plan, z którego korzystam jest niewystarczający. Jak mogę przejść na wyższy pakiet?

Zaloguj się do D360 i przejdź do ekranu dostępnych pakietów. Wybierz dogodny dla siebie plan i postępuj zgodnie z instrukcją.
Chcę dodać nowego pracownika do D360. Jak mogę to zrobić?

Zaloguj się do D360, następnie postępuj zgodnie z instrukcją. Twój pracownik otrzyma wiadomość z zaproszeniem do korzystania z aplikacji.
Chcę usunąć konto pracownika w D360. Jak to zrobić?

Przejdź do panelu administracyjnego D360 i listy użytkowników, następnie postępuj zgodnie z instrukcją. Otrzymasz wiadomość z prośbą o autoryzację operacji.
Co dzieje się po rezygnacji z płatnego planu?

Liczymy, że tylko spóźniasz się z płatnością ;) Dlatego jeszcze przez 90 dni masz dostęp do aplikacji z ograniczeniem działania do możliwości odczytu. Po tym czasie konto zostaje wyłączone.
Jak długo przechowywane będą wprowadzone w system dane od wyłączenia konta?

Przez okres 90 dni. W tym czasie masz możliwość powrotu do D360 bez utraty wprowadzonych wcześniej danych.
Jak mogę wrócić do D360

Skontaktuj się z nami drogą mailową i postępuj zgodnie z instrukcjami.