Jasne warunki
Czym różni się wsparcie Premium od standardowego?
Pakiet wsparcia Premium skraca czas reakcji na przesłane zgłoszenia. Dodatkowo użytkownicy otrzymują dedykowanego konsultanta, który jest dostępny w godzinach od 9:00 do 15:00.
Jak mogę uruchomić wsparcie Premium?
Zaloguj się do D360. W menu wybierz zakładkę “Administracja” i wybierz “Subskrypcje”. Następnie wybierz pole z usługą Wsparcia Premium i postępuj zgodnie z instrukcją.
Jak pobierana jest opłata za Wsparcie Premium?
Wsparcie Premium działa wtedy, kiedy go potrzebujesz. Po zamówieniu usługi zostaniesz poproszony o dokonanie płatności wybierając jedną z dostępnych form.
Po jakim czasie od zamówienia usługi wsparcia Premium jest aktywna?
W przypadku dokonania płatności poprzez PayPal - niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia realizacji płatności. Decydując się na przelew tradycyjny - po zaksięgowaniu środków na naszym koncie.
Czy Wsparcie Premium oferuje pomoc przy wdrożeniu pracownika?
W ramach Wsparcia Premium otrzymujesz godzinę wsparcia dedykowanego konsultanta. Można ją wykorzystać na wdrożeniu nowego pracownika.
W jakiej formie prowadzone są konsultacje?
Poprzez videokonferencję, do której otrzymasz link przed zaplanowanym spotkaniem
Co mogę zrobić, gdy będę potrzebował więcej czasu na konsultacje?
Jeśli 60 minut konsultacji jest dla Ciebie niewystarczające, możesz je dokupić w panelu D360 w zakładce Subskrypcje.