logo D360

Zacznij

Od razu. Bez kosztów. Z pełną funkcjonalnością.
Z kontem na którym będziesz mógł kontynuować pracę.

Podaj adres e-mail:

Przejdź do ekranu logowania

Podaj nazwę firmy która została podana przy rejestracji

Kontakt

Staramy się jak najszybciej odpowiadać na zgłoszenia. Przygotowaliśmy też podręczną listę odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jak mogę kupić D360


Po prostu zarejestruj się lub załóż konto. W panelu administracyjnym znajdziesz dostępne pakiety. Wybierz ten, który najlepiej pasuje do Twojej organizacji oraz najdogodniejszy system płatności.

Czy mogę przetestować aplikację przed zakupem?


Jasne. Umów się na bezpłatną prezentację, a potem przez 30 dni korzystaj z pełnej wersji aplikacji. W ten sposób upewnisz się, czy spełnia Twoje wszystkie wymagania.

Jakie formy płatności akceptujecie?


Stawiamy na wygodę dla każdego. Za D360 zapłacisz jak za zakupy w sieci z płatnościami PayPal, lub zlecając przelew tradycyjny.

Czy przed uruchomieniem D360 muszę podpisać umowę?


Ograniczamy zużycie makulatury do minimum, zastępując ją akceptacją regulaminu i warunków korzystania z aplikacji podczas rejestracji konta.

Kiedy mogę zrezygnować z D360?


Możesz zrezygnować w dowolnym momencie. Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie.

Czy mogę przejść na płatną wersję w dowolnym momencie?


Tak. Jeśli założyłeś darmowe konto i już po paru kliknięciach wiesz, że to narzędzie stworzone w sam raz dla Ciebie, po prostu wybierz odpowiedni pakiet.

Czy wystawiacie faktury VAT?


Oczywiście. Korzystając z płatnego planu otrzymujesz elektroniczną fakturę raz miesiącu na adres wskazany przy rejestracji.

Czy darmowe konto jest ograniczone czasowo?


Tak, z darmowego konta możesz wygodnie korzystać przez 30 dni. W tym czasie do dyspozycji masz pełną funkcjonalność, byś mógł przetestować każdą z nich.

Na jakich urządzeniach działa D360?


Na każdym urządzeniu, które ma dostęp do internetu i wyposażone jest w przeglądarki internetowe (nie wliczając zabytków muzealnych). Zalecamy przy tym, by korzystać wyłącznie z najnowszych wersji celem zachowania pełnej funkcjonalności.

Jak mogę przejść na płatny plan?


Zaloguj się do D360. W panelu administracyjnym znajdziesz dostępne pakiety. Wybierz ten, który najlepiej pasuje do Twojej organizacji oraz najdogodniejszy system płatności.

Czy wystawiacie faktury VAT?


Naturalnie. Korzystając z płatnego planu otrzymujesz elektroniczną fakturę raz miesiącu na adres wskazany przy rejestracji.

Plan, z którego korzystam jest niewystarczający. Jak mogę przejść na wyższy pakiet?


Zaloguj się do D360 i przejdź do ekranu dostępnych pakietów. Wybierz dogodny dla siebie plan i postępuj zgodnie z instrukcją.

Chcę dodać nowego pracownika do D360. Jak mogę to zrobić?


Zaloguj się do D360, następnie postępuj zgodnie z instrukcją. Twój pracownik otrzyma wiadomość z zaproszeniem do korzystania z aplikacji.

Chcę usunąć konto pracownika w D360. Jak to zrobić?


Przejdź do panelu administracyjnego D360 i listy użytkowników, następnie postępuj zgodnie z instrukcją. Otrzymasz wiadomość z prośbą o autoryzację operacji.

Co dzieje się po rezygnacji z płatnego planu?


Liczymy, że tylko spóźniasz się z płatnością ;) Dlatego jeszcze przez 90 dni masz dostęp do aplikacji z ograniczeniem działania do możliwości odczytu. Po tym czasie konto zostaje wyłączone.

Jak długo przechowywane będą wprowadzone w system dane od wyłączenia konta?


Przez okres 90 dni. W tym czasie masz możliwość powrotu do D360 bez utraty wprowadzonych wcześniej danych.

Jak mogę wrócić do D360


Skontaktuj się z nami drogą mailową i postępuj zgodnie z instrukcjami.





    Potwierdzam, że zostały mi przekazane następujące informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” Więcej



    Pola oznaczone * są wymagane

    Uzyskaj wsparcie

    Korzystasz z D360 i masz problem z obsługą? Prześlij zgłoszenie do naszego działu technicznego.

    Czekamy na Ciebie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00. Czas na odpowiedź zależny jest od ilości procedowanych zgłoszeń.

    Przejdź do panelu

    Oczekujesz szybkich odpowiedzi na zgłoszenia lub pomocy dedykowanego konsultanta

    Skorzystaj z indywidualnego wsparcia Premium

    Przejdź do panelu
    Informacja o korzyściach pakietu wsparcia Premium w aplikacji D360

    Ograniczamy zużycie papieru do minimum

    Jeśli jednak lubisz mieć wszystko na papierze, skorzystaj z danych teleadresowych

    Właścicielem marki d360 jest:
    NXO sp. z o.o.
    Grzymysław 40, 63-100 Śrem,

    NIP: 7851804133, REGON: 368380552, KRS: 0000697217
    Kapitał zakładowy 10 000zł

    Gotowy?
    Zacznij korzystać z bezpłatnym planem!