logo D360

Zacznij

Od razu. Bez kosztów. Z pełną funkcjonalnością.
Z kontem na którym będziesz mógł kontynuować pracę.

Podaj adres e-mail:

Przejdź do ekranu logowania

Podaj nazwę firmy która została podana przy rejestracji

Proces zakupu

Jak mogę kupić D360?


Jeżeli utworzyłeś już konto w D360, zaloguj się na nie. W panelu administracyjnym znajdziesz dostępne pakiety. Wybierz ten, który najlepiej pasuje do Twojej organizacji oraz najdogodniejszy system płatności.

Jakie formy płatności akceptujecie?


Stawiamy na wygodę dla każdego. Za D360 zapłacisz jak za zakupy w sieci z płatnościami PayPal lub zlecając przelew tradycyjny.

Czym różnią się między sobą pakiety?


Niezależnie od wybranego pakietu, masz dostęp do pełnej funkcjonalności. Pakiety różnią się jedynie: liczbą użytkowników, wprowadzonych inwestycji i dostępną na pliki przestrzenią dyskową. Jeżeli Ci czegoś zabraknie, zawsze możemy o tym porozmawiać.

Co się dzieje z moim kontem po okresie próbnym?


Po prostu kontynuujesz na nim prace. Nie mamy wersji DEMO. Od razu dostajesz pełną funkcjonalność, więc jeśli zdecydujesz się na zakup, po prostu działasz dalej.

Po jakim czasie od dokonania płatności zostanie aktywowana płatna subskrypcja?


W przypadku płatności PayPal - niezwłocznie po dokonaniu i otrzymaniu potwierdzenia realizacji płatności. Dla przelewu tradycyjnego - po zaksięgowaniu środków na naszym koncie.

W jaki sposób pobierana jest opłata za subskrypcję


Opłaty dokonujesz samodzielnie, mając do dyspozycji płatności PayPal lub opcję przelewu tradycyjnego.

Czy istnieją indywidualne pakiety dostosowane do moich potrzeb?


Do dyspozycji masz pakiety, które oferują do 25 użytkowników, 30 inwestycji i 10 GB miejsca na dane. Jeśli jesteś kozakiem, który realizuje więcej inwestycji, zatrudnia więcej ludzi i oczekuje przepastnej przestrzeni dyskowej, to napisz na adres: kozak@d360.pl

Zarządzanie kontem

Czy bezpłatne konto jest ograniczone czasowo?


Tak, z darmowego konta możesz wygodnie korzystać przez 30 dni. W tym czasie do dyspozycji masz pełną funkcjonalność, byś mógł przetestować każdą z nich.

Jak mogę przejść na płatną wersję?


Zaloguj się do D360. W panelu administracyjnym znajdziesz dostępne pakiety. Wybierz ten, który najlepiej pasuje do Twojej organizacji oraz najdogodniejszy system płatności.

Plan, z którego korzystam jest niewystarczający. Jak mogę przejść na wyższy pakiet?


Zaloguj się do D360 i przejdź do ekranu dostępnych pakietów. Wybierz dogodny dla siebie plan i postępuj zgodnie z instrukcją.

Czy mogę przejść na płatną wersję w dowolnym momencie?


Tak. Jeśli założyłeś darmowe konto i już po paru kliknięciach wiesz, że to narzędzie stworzone w sam raz dla Ciebie, po prostu wybierz odpowiedni pakiet.

Kiedy mogę zrezygnować z D360?


Możesz zrezygnować w dowolnym momencie. Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie.

Co dzieje się po rezygnacji z płatnego planu?


Twoje konto jest jeszcze dostępne przez 90 dni, choć funkcjonalność zostaje ograniczona jedynie do odczytu. Po upływie tego czasu konto z danymi zostaje usunięte.

Jak długo przechowywane będą wprowadzone w system dane od wyłączenia konta?


Przez okres 90 dni. W tym czasie masz możliwość powrotu do D360 bez utraty wprowadzonych wcześniej danych.

Jak mogę wrócić do D360?


Skontaktuj się z nami drogą mailową i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Kwestie prawne

Czy przed uruchomieniem D360 muszę podpisać umowę?


Ograniczamy zużycie makulatury do minimum, zastępując ją akceptacją regulaminu i warunków korzystania z aplikacji podczas rejestracji konta

Czy wystawiacie faktury VAT?


Oczywiście. Korzystając z płatnego planu otrzymujesz elektroniczną fakturę po każdej transakcji na adres wskazany przy rejestracji.

Którzy użytkownicy mają dostęp do mojej bazy klientów?


Dostęp do Twojej bazy klientów masz wyłącznie Ty oraz upoważnieni przez Ciebie użytkownicy.

Czy aplikacja spełnia wymagania RODO?


Tak, aplikacja jest w 100% RODO-friendly. Każda z funkcjonalności przed wprowadzeniem jest analizowana i opiniowana przez kancelarię prawną.

Kto jest administratorem danych osobowych w D360?


Administratorem danych osobowych w D360 jest NXO Sp. z o.o.

Technikalia

Na jakich urządzeniach działa D360?


Na każdym urządzeniu, które ma dostęp do internetu i wyposażone jest w przeglądarki internetowe (nie wliczając zabytków muzealnych). Zalecamy przy tym, by korzystać wyłącznie z najnowszych wersji celem zachowania pełnej funkcjonalności.

Chcę dodać nowego pracownika do D360. Jak mogę to zrobić?


Zaloguj się do D360, następnie postępuj zgodnie z instrukcją. Twój pracownik otrzyma wiadomość z zaproszeniem do korzystania z aplikacji.

Chcę usunąć konto pracownika w D360. Jak to zrobić?


Przejdź do panelu administracyjnego D360 i listy użytkowników, następnie postępuj zgodnie z instrukcją. Na koniec będziesz musiał autoryzować operację w aplikacji.

Czy dostępna jest instrukcja użytkowania z D360?


Tak. Znajdziesz ją w panelu D360 w zakładce Dokumentacja, choć prawdopodobnie nie będziesz musiał do niej sięgać. Środowisko pracy w D360 jest tak intuicyjne, że bez problemu powinieneś poradzić sobie z jego obsługą.

Czy Wsparcie Premium oferuje pomoc przy wdrożeniu pracownika?


W ramach Wsparcia Premium otrzymujesz godzinę wsparcia dedykowanego technika. Można ją wykorzystać na wdrożeniu nowego pracownika.

Czy możliwe jest przeprowadzenie szkolenia z obsługi w naszej firmie?


Na chwilę obecną nie przewidujemy takiej możliwości.

Jakie role mogę nadać użytkownikom?


Praktycznie dowolne. Do dyspozycji otrzymujesz rozbudowaną listę uprawnień, dzięki którym sam ustalisz, do czego dostęp w D360 mają użytkownicy - od kierownika budowy po stażystę. Jeśli jednak szukasz gotowych rozwiązań, aplikacja oferuje gotowe “role” opracowane z myślą o poszczególnych stanowiskach pracy.

Kontakt

Jak mogę skontaktować się z działem pomocy technicznej?


W panelu D360 znajdziesz formularz kontaktowy z pomocą

W jakich godzinach mogę się kontaktować?


Korzystając z formularza pomocy możesz kontaktować się z nami o dowolnej porze. Jeśli masz wykupiony Pakiet Premium, możesz dodatkowo skontaktować się ze swoim opiekunem od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00.

Ile wynosi średni czas oczekiwania na odpowiedź?


Czas na odpowiedź zależny jest od ilości procedowanych zgłoszeń. Zazwyczaj jednak zamyka się w 24 roboczogodzinach