Zacznij
Od razu. Bez kosztów. Z pełną funkcjonalnością.
Z kontem na którym będziesz mógł kontynuować pracę.
Podaj adres e-mail:
Przejdź do ekranu logowania
Podaj nazwę firmy która została podana przy rejestracji
Sprawne zarządzanie procesem sprzedaży wymaga wdrożenia systemu CRM. Ale już skuteczne kształtowanie relacji z klientami, kończące się sprzedażą, wymaga wdrożenia rozwiązania biorącego pod uwagę specyfikę branży i zachowań potencjalnych klientów.
Umów się na prezentację lub załóż konto i bezpłatnie przetestuj D360
Projektując D360 aplikację stanowiącą swoisty system ERP dla deweloperów wzięliśmy pod uwagę kilka czynników, które powodują, że CRM dostępny w aplikacji idealnie sprawdzi się w branży nieruchomości. Czym różni się CRM dla deweloperów od innych CRMów?
Produkt
Mieszkania, szeregowce i domy to nietypowy rodzaj produktu, który rządzi się swoimi prawami. Dlatego podzielenie inwestycji na przedmioty już na poziomie systemu CRM to jeden z kluczy do skutecznej sprzedaży. Należy też pamiętać o tym, że proces zakupu jest rozciągnięty w czasie, a oczekiwania klienta stale rosną, dlatego generowanie ofert, umów i pozostałej dokumentacji powinno być łatwe i dostępne.
Klient
To samo mieszkanie jako przedmiot zainteresowania wielu klientów w dodatku prowadzonych przez innych doradców... brzmi jak recepta na organizacyjny bałagan, ale niejednokrotnie taka jest rzeczywistość obsługi klienta u dewelopera. Dlatego zapytania ofertowe powinny być powiązane z przedmiotem inwestycji, żeby informacja o rozpoczętej szansie sprzedaży była dostępna dla wszystkich z jednego miejsca.
Proces sprzedaży
Efektywność pracy zespołu handlowego, kontrola nad przebiegiem procesu i możliwość jego optymalizacji leżą w centrum zainteresowanie inwestora. Obsługa klienta nie powinna cierpieć z powodu niedoborów oprogramowania. Jak sprostać takim oczekiwaniom? Dając możliwość dostosowania procesu do modelu sprzedaży w firmie, dostęp do raportów, zintegrowany obieg dokumentów, oraz łatwe delegowanie zadań z poziomu jednego panelu.
Poznaj funkcje systemu CRM, które w D360 powodują uśmiech na twarzach handlowców i klientów
Odpowiadaj na wszystkie zapytania od klientów niezwłocznie. CRM dostępny w D360 zintegruje formularz kontaktowy z aplikacją, a tym samym przekształci każde zapytanie w leada sprzedażowego i zadanie dla handlowca. CRM zintegrowany ze stroną internetową? Masz to jak w banku.
Telefon od kogoś z ogłoszenia, albo reklamy w sieci? Zamień go w leada kilkoma kliknięciami D360 daje Ci absolutną kontrolę nad kontaktami, które możesz dodawać samodzielnie kilkoma kliknięciami.
Wierzymy w kompetencje naszych klientów. Stąd możliwość zastosowania swoich doświadczeń i wypracowanych metody pracy do D360. Nasz CRM pozwala nadać procesowi charakter dopasowany do procesów w Twojej firmie.
Tablica kanban to narzędzie ułatwiające organizację pracy. Od teraz i Ty możesz z niej korzystać, przenosząc sprzedaż do D360. Widok zadań w formie tablicy pomoże Ci planować zadania, kontrolować leady sprzedażowe, oferty i jeszcze skuteczniej domykać transakcje.
Zamiast wielu niewygodnych arkuszy kalkulacyjnych jeden program. W D360 masz możliwość zgrupowania zadań dla danej inwestycji. Dzięki temu z poziomu jednego ekranu, pracownik może zarządzać sprzedażą różnych przedmiotów inwestycji.
Jak skutecznie prowadzić procesy sprzedażowe? Ty sam wiesz to najlepiej. Od teraz możesz zadbać, by Twoi handlowcy prowadzili je zgodnie z przyjętym modelem. Listy kontrolne dopilnują, by Twoi przedstawiciele zrealizowali wszystkie czynności dla danego etapu sprzedaży, a oferta dotarła do klienta zawsze na czas.
bez instalacji
dostępne od zaraz
w pełni funkcjonalne
do sprawdzenia za darmo
Opublikowana na stronie www wizualizacja ułatwia klientowi rozeznanie w oferowanej inwestycji. A Tobie skuteczną sprzedaż. Jak? Odpowiada za to integracja z CRM, która w D360 umożliwia nie tylko osadzenie wizualizacji na stronie, ale również przesyłać bezpośrednio z niej formularz z zapytaniem.
Formularze kontaktowe to pierwsza linia kontaktu z klientem. Znamy niechęć użytkowników do długich formularzy. Znamy też oczekiwania handlowców. Dzięki integracji wizualizacji i formularza, generowane leady są automatycznie uzupełnione o informacje danego przedmiotu inwestycji.
D360 to więcej niż tylko system CRM dla deweloperów budowlanych. To multitool zaprojektowany od początku do końca z myślą o branży nieruchomości. D360 łączy w sobie cechy pakietu biurowego, systemu CRM oraz aplikacji do zarządzania projektami w jednym kompleksowym oprogramowaniu.
Sprawdź funkcjonalnościUmów się na bezpłatną prezentację, a potem przez 30 dni korzystaj z pełnej wersji oprogramowania zanim zdecydujesz się na zakup.
Zamów prezentację D360